Pages

Thursday, 11 August 2011

siapa Myera Nyera?


pada awal pembabitan aku kat dunia blog ni, aku guna nama Myera Neva. yang kebetulan dekat mblog.com aku guna nickname Nevqhqveheqrt. tapi lepas tu, asyik bertukar-tukar. sampai kat uitm pun nama aku masih lagi bertukar. walaupun aku agak selesa dengan nama MM. tapi selepas aku lalui sem ni, aku semakin janggal bila semua orang mula panggil nama sebenar aku. Myera aku tak kisah lagi. yang Nyera tu. -.- sampai-kan lecturer math aku sem lepas yang tak pernah alert nama penuh aku siapa, tiba-tiba sem ni panggil nama penuh aku. aku rasa dia stalk jugak blog aku sebab dia macam tahu jek aku tak sukee orang panggil nama penuh aku -.-

tapi oleh sebab keadaan sem ni, dah jadi macam ni, aku macam dah ter-biasa pulak. haihh. ape dah jadi ni?
well, mungkin ini yang dikata-kan satu penerimaan untuk permulaan. walaupun agak lambat tapi aku sendiri macam dah jumpa identiti aku untuk blog ni.

so, sebagai permulaan, aku nak kenal-kan diri aku, bukan lagi sebagai MM, tapi kini sebagai MN.

Myera Nyera, adalah seorang gadis yang hyper-active. beliau merupa-kan pelajar pra-diploma repeat pada sem ini di uitm,segamat. cara berpakaian-nya yang sempoi dan tak pernah tinggal-kan kasot sport-nya yang kini sudah koyak, diganti-kan dengan kasot all america pemberian cik gedik semata. :)
bagi yang tak mengenali diri-nya, dia seorang pendiam dan sangat sombong (kat luar). tapi yang dah kenal, beliau seorang yang manja sampai-kan akak senior kat bilik tak percaya yang beliau ni anak sulung -.- (so weird). selain itu, beliau tidak sukee coklat yang menjadi desert bagi perempuan-perempuan diluar sana -.-
untuk pengetahuan anda, beliau sangat gemar memakai pakaiaan hitam yang lebih safe tak perlu nak meleweh sangat. dan kalau ada hari-hari tertentu anda nampak beliau pakai warna lain selain hitam itu bermakna, beliau ingin-kan sesuatu yang dapat memberi-kan semangat dalam diri beliau.
yang paling penting anda perlu tahu, beliau seorang perempuan yang ber-umur 19 tahun. :)


sekian, terima kasih aa ^^,

No comments: