Pages

Sunday, 2 October 2011

rindu nak mati

capital M.


aku tak faham. kenapa kita ni ada perasaan rindu? kau tahu tak rasa rindu tu sangat menyakitkan.

bila mula rasa rindu, tak dapat jumpa. contact tak reply. hati sakit dowh. sembelit pun tak saki macam tu.

aku benci giler kalau dah mula rasa rindu. benci benci!

tolong bagitahu aku, macam mana nak hilangkan rasa rindu?
sakit kot -.-

and, jangan taip suruh aku leka dengan buat kerja. bila kerja dah siap, aku still terleka rindu -.-

blah blah blah. diam . -.-


(pengsan)



12 comments:

dylla fadzil 小草莓 said...

rindu ubatnya satu ja, jumpa dgn org yg kita rindu tu ;P

tak pun, hilang ingtan terus,

Bro ahmad said...

Pergi berhibur ke..tengok wayang citer best2..tak pun menjerit kuat2 hahaaa, sabor je la yekk tapi ada perasaan rindu tu yang buat best tak la bosan pulak nanti

Bro ahmad said...

Pergi berhibur ke..tengok wayang citer best2..tak pun menjerit kuat2 hahaaa, sabor je la yekk tapi ada perasaan rindu tu yang buat best tak la bosan pulak nanti

Nenek Kebayan said...

myera.jangan lah rindu kt saya. hehe. by the way perasaan rindu tu lah mmbuatkan sesuatu hubungan tu lebih erat :)

amy syahirah said...

klau u rndu someone , u tgok satu bintang yg pling terang . then u ingat kt org tu . org tu akan rindu u balik . hehe . tapi i xtau cmne nk hlangkan rindu yg mcm nk mati tu. Tapi cara i , i akan nangis2 klau i rndu someone . =)

Kartini said...

hmm cucah jugak sbenau nya nak hilangkan rindu. kalau tni mgkin jenis ego skit, so sikap tu mmbantu kot. tp kkdg2 ego memakan diri yo tak ekeke

Nur Syazana Mohammed Sani said...

naa bayang kan kalau ta ad perasaan rindu ,.

*mesti ta peduli pada orang lain
*mesti ta akan pikir orang laen
*mesti hidup jadi sunyi

ohh ,. sangat menyeksa kan :P

http://syazanasani.com

miratun madihah said...

berdoa :)

ada kawan bagi doa ni

Ya Allah,sampaikan rindu ke padanya,sehingga aku menjadi kerinduannya :)

Lia Lomi said...

betul cakap miratun tu..

TwIstiEs*meSti Mau* said...

ubat nyamuk ad kn,..minum byk2....lame ilangla tuu...

Novelgurl said...

Ingt pd Dia y menciptkn rindu ^^

budak penjara said...

sbb rindu tu kn makhluk