Pages

Friday, 21 October 2011

"...........kerasnya hati kau,Myera."

p/s entry ni tak pasti lagi bila tarikh asal. jadi jangan keliru :) takut tak sempat post pada tarikh asal. thanks.






saat entry ni dibaca oleh korang,
aku sedang duduk dalam bas menuju tempat yang baru
untuk aku memulakan hidup aku tanpa mereka.

selain lagu the climb.
cerita one litre of tears juga penaik semangatku.
aku nanges giler giler masa episod 6.
:)

semua ini akan ku bawa bersama ketika aku melangkah ke alam baru.
semester lepas buat aku berdikari.
dimana pertama kali aku menaiki bas,
aku terpaksa tahan perut sebab takda duit.

semuanya aku buat sendiri.
jadi aku rasa aku dah bersedia untuk ke langkah seterusnya.
:)

aku dah bersedia.
sesesal mana pun aku nanti, insyaALLAH.
aku mampu melaluinya.
aku yakin aku mampu.

aku harap sangat result aku bagus dan aku boleh sambung diploma.
sebelum tu aku nak taip kat sini, siapa kata
kalau result SPM TAK ADA A TAK BOLEH SAMBUNG DIPLOMA KAT
UNIVERSITI?

:)

uitm sentiasa membantu pelajar pelajar yang masih mahu belajar.
dua sem aku hadapi pra-diploma.
orang lain satu sem jek, tapi aku dua.
harap tak sia-sia lah masa yang aku dah bazirkan ni.


\Ya Allah, aku mohon padamu.permudahkanlah segala urusanku.moga selepas ini aku lebih tabah dan hargai
hidup ini juga tak mensia-siakan segalanya./

p.s.s dah ramai sangat kata "kerasnya hati kau,myera." aku cuma senyum :)

8 comments:

ayuyuuu :) said...

takde kata sia-sia dalam menuntut ilmu.
san paling penting niat kte sayang :)

oh lupa, kawan ayu pun dulu amik dua kali sem utk pra.
and know she've done her pre and take dip at the same university.

UiTM sellu bantu anak bangsa :)
im the one who stdying at UiTM :)

cik najihah said...

gud luck dear..
betul kate ayuyu tu..selagi boleh belaja2..rezeki ade kat mane2..
best of luck

YNA said...

good luck dear :)

dimana ada kemahuan disitu ada jalan :)

Lia Lomi said...

betul kata ayuyu..
Lia juga berharap dapat meneruskan pelajaran lagi, tapi kekangan masa, kewangan dan keluarga membataskan Lia. bersyukurlah dan berusahalah apa yang ada..

Murnie said...

gud luck .. kw nak p mane?

manusia -.- said...

tiap kali tgk cerita tu mesti nangis ;(

gudluck ! :D

Namee Roslan said...

myra, ape2 pun. jangan mudah berputus ada lagi2 dalam mencari ilmu :)

Nafisah Ruslan said...

amin ya rabbal alamin :)