Pages

Thursday, 6 October 2011

Terima kasih, jiwa.

gua malas nak taip panjang panjang. tak lama lagi gua akan melangkah jauh. lepas ni, blog ni akan jadi gua, bukan lu. 


start gua balik capital M , gua bukan lagi gua. gua sangat terluka jauh. gua perlukan masa. bagi gua masa. 
lepas ni, blog ni akan jadi tempat gua jual barang. gua nak mintak bantuan korang. yang sudi jenguk blog gua walaupun gua dah lama tak update, untuk tolong gua promote blog ni. harap-harap nanti gua update shawl, novel, komik gua ada yang nak beli.


mungkin gua sambung belajar. mungkin, tak. gua tak tahu. lu orang akan doakan gua kan?


terima kasih :)






p.s fb gua Myera Nyera dah aktif balik. ada masa nanti, kita citer panjang. kepada abg gua, afzal. namee, cik najihah, nafisah, yang mana agak rapat ngan gua kat blog ni, take care. kak an najwa, gua ada berita untuk lu. :) tunggu jela entry wa akan datang. gua tak janji bila.


jaga diri. gua sayang lu orang. sorry untuk 'gua'.


gua tinggalkan gambar ni untuk buat lu orang tertanya-tanya.
:)
sila berteka teki.

8 comments:

Kartini said...

wow nak hapdet shawl yo? boleh la cuci mata nanti kot2 bkenanan :D

ikatankasihku said...

setiap masalah pasti ada penyelesaiannya..sabarlah yer

Murnie said...

inai di jari . apakah maknanya?

Namee Roslan said...

patutlah si comel ni tak update :D kalau tak sehari 4 kali dia tulis. hehe

An Najwa said...

orait dear! =)

hope u'll success in ur lifez..Amin..

budak penjara said...

gua musang ke ape ni??ahaha

ayuyuuu :) said...

take care awak :D

menanti2 entry baruuuuu

man said...

setiap kejayaan...perlukan pengorbanan.