Pages

Friday, 25 November 2011

handphoneku sayang.

aku dah nak tumbang ni.
 time-time macam ni lah hp ni nak bermanja. 
hp aku otw nak blank ni screen dia. 
nak tukar,duit pt pun tak dapat lagi. 
aiseh.
 lepas ni kalau tetiba korang kol,mesej aku langsung tak angkat,mintak ampun la ya. 
hp buat perangai 
-_______-
(comel tak muka tension aku? wakakaka)

p.s awak, saya bz.
 banyak lak aktiviti.
 awak,awak yang rajin doakan saya, tolong saya,bantu saya tu...
terima kasih banyak-banyak yek ^^,
'ALLAH sentiasa permudahkan segala urusanku. dam-dam,aku rindu kau..........'

1 comment: