Pages

Monday, 5 December 2011

semua melarikan diri.

aku tak faham dengan manusia ni. straight forward salah,diam salah,cakap salah. habis apa yang dia nak? terus mengelak dan larikan diri dari masalah yang remeh temeh ni? bagi aku masalah ni sangat remeh tapi oleh kerana semua melarikan diri,aku jadi terpinga-pinga. sampai mengganggu waktu tidur aku. terlalu banyak benda yang boleh disetelkan dengan cara baik terus jadi tak ok.

aku tak tahu lah sama ada aku yang terlalu emo atau memang semua orang tengah emo? masa aku tanya semua jawab ok,takde masalah. tapi kat belakang berkomplot untuk tikam aku. aku tak kisah kalau semua tak percaya kat aku. semua orang ada hak nak tentukan sama ada aku betul atau tidak kan?

aku tak kisah dihentam secara tiba-tiba sebab aku da biasa. orang tak penah pun fikir untuk tanya aku,
 'whats wrong with you?' 'why are you acting like this?' blah blah blah.

mereka matured. aku tak. mereka lebih banyak pengalaman. aku tak. bila aku minta untuk dibimbing,mereka katakan aku masih budak. dan kini mereka semua melarikan diri. ya. memang salah aku. salah aku sebab aku memang sentiasa salah. jadi tolonglah betulkan aku. betulkan tingkahku,kataku,tuturku.

sampai bila semua orang nak larikan diri? kiamat dah dekat.



kalau kau mintak aku pergi jauh dari hidup kau pun aku sanggup. sebab aku tak mahu terus melukai.



p/s ini bukan entry cinta. aku single,sekian.

1 comment:

rara pinkmafia said...

manusia zaman skrg lebih suke ckp belakang dr depan.