Pages

Friday, 6 April 2012

kerja ouh kerja.


kerja. itu yang selalu orang buat bila cuti panjang.
cuti dua bulan maa. kalau asyik makan tido jek, tak guna jugak. 
time nilah orang sibuk cari pengalaman bekerja. pengalaman kan sangat berharga ^^,
oh,ya. aku kerja ape ek?
hmm *berfikir*

keja aku makan tido. wakkakaka.
ok tipu.

aku kerja lat pejabat skang ni. skang aku agak sibuk buat filing ^^,
best dowh buat filing.
sampai ada rasa nak makan semua fail fail ni ^^,
*nampak tak betapa bestnya buat filing*

seronok keje kat pejabat ni. aku jenis yang tak reti duk diam.
tension buat filing, aku masuk pantri. kemas pantri.
habis kemas pantri, aku buat balik filing.
tension lagi? aku buat benda lain pulak.
hah. puas hati aku.

sekurang kurangnya, aku dapat siapkan keja lain jugak dalam satu masa.

abang abang ni kadang kadang pelik tengok aku. kejap kat pantri. kejap kat bilik fail.
hahaha ^^.

janji aku bahagia dengan kerja aku sudah.
habis cite.


eh, korang buat ape cuti sem ni?
ternak cacing?

2 comments:

si robot comel said...

peewwitt gaji belanja okay?hhaha

Namee Roslan said...

wah wah wah...kerja adik comel kita ni. nanti buat filing kita pulak tau ! ececceceh. hehe. jangan makan maggie !