Pages

Wednesday, 22 January 2014

Review Novel : Andai Itu Takdirnya | Siti Rosmizah


Okay. Mungkin aku agak lambat baca buku ni. Ni pun member bagi pinjam. Aku pun baca. Baru bab pertama dah nanggis-nanggis. Serious sedih! Sampaikan dah masuk bab terakhir pun aku masih nanggis. Memang cerita dia lain dari yang lain. Siapa yang teringin nak nanggis-nanggis bacalah buku ni. Best sangat!

Aku geram betul dengan watak Zril tu. Buta! Buku ni bukti kalau suka sangat cemburu buta buruk akibatnya. Ego. Sombong. Angkuh. Cukuplah pakej. Ei, benci aku! 

Watak Umi, kawan baik Teha, sejibik perangai aku haha. 

Teha pulak? Mangsa keadaan. Bendul pun ya jugak. Tapi orang baik, dah dijanjikan yang terbaik untuk mereka. 

Apa-apa pun, korang kena baca buku ni. 5 bintang kelip-kelip aku bagi. 


ni cerita adaptasi. tapi tak se-best novel. banyak sangat yang diolah.

3 comments:

Fiona Ellallynx said...

nak pinjammm hee dahh bertahun cari novel niy :/

Myera Nyera said...

hahak saya pun pinjam member ^^

Easy Shoppe said...

Fiona: saya ada novel ni, tapi yang terpakai. boleh beli dengan saya:)
email: easy.shoppe90@gmail.com