Pages

Thursday 30 January 2014

Review Novel : Sutera Bidadari | Ramlee Awang Murshid


Aku sememengnya dari bangku sekolah lagi sangat meminati penulisan Ramlee Awang Murshid. Hampir semua bukunya sudah aku baca diperpustakaan. Sampailah keluar novel bagaikan puteri. Kisah Laksamana Sunan. Siapa dia? Kalau nak tahu kena baca dari mula. 

  1. Bagaikan Puteri 
  2. Cinta Sang Ratu 
  3. Hijab Sang Pencinta
  4. Cinta Sufi - Alaf21
  5. Sutera Bidadari 
  6. Sunan Musafir

Dalam novel Sutera Bidadari ni, banyak sangat unexpected things happen. Geram jugaklah aku baca. Dan tak sangka, tekaan aku pasal Sang Dewi tu sangat tepat. Dan Aku menanggis masa part Raja Roman. Part yang mana? Korang kena baca sendiri. Tak nak bagitahu! haha. Suprise!

Aku harap sangat Ramlee Awang Murshid takkan berhenti menulis. Aku sangat adore penulisan dia. :))
Cepat pergi cari buku buku beliau! bai~

1 comment:

Ann Ishak said...

saya masih belum baca novel ni lagi